maandag 29 december 2008

Frisjes

De meestgestelde vraag de afgelopen dagen was eens een keertje niet: "Hoe gaat het met de verbouwing?", maar eerder iets in de trant van "Houden jullie het nog wel een beetje warm in de caravan?". We zeggen dan steeds iets over twee straalkachels, een electrische deken, en een dubbel dekbed. En dat het dan lekker warm blijft en zo. Dat het prima uit te houden is. 's Ochtends is het even een beetje fris, maar zodra het buiten opwarmt, wordt het binnen ook beter. Vaak krijg ik dan nog het grapje "Dan hou je elkaar toch lekker warm!" en dan gaat het weer over de gipsplaten en de keuken.

Dit zag ik vanochtend. Niet schrikken, het bovenste cijfer is de buitentemperatuur, daaronder de temperatuur binnen.

Ik ging eens rondkijken en toen zag ik ijs op de ruiten! De vitrage was vastgevroren.


In het doucheraampje had ik een handdoek gelegd tegen de tocht. Je raadt het al; die zit ook vastgevroren.

Dit is het weerbericht voor de komende dagen:

Dus pak ik nog maar een warme kop koffie erbij. Vest + bodywarmer + fleecedeken + kat op schoot = toch nog best wel comfortabel.




Geen opmerkingen: