donderdag 2 oktober 2008

Tot het gaatje...

Nadat het een tijdje wat minder zichtbaar is geweest (en we een weekend met de brandweer in Duitsland hebben gezeten) is er nu weer duidelijke actie. De meterkast is inmiddels klaar voor de Nuon, die deze week zal komen. Er zijn al vier werkdagen voorbij dus als ze zich aan de afspraken houden, wordt de meter morgen geplaatst. Dinsdag was Peter Senhorst er om Maarten te helpen de stopcontacten en electriciteitsleidingen af te tekenen. We hadden op de tekening al aangegeven waar we die willen hebben (dat is nog best lastig, op papier).

Maarten heeft woensdag een ronde-gaten-boor gekocht en is begonnen met boren.

Mijn stoere man in actie.
Kijk, hier boort hij het stopcontact naast de deur van de slaapkamer.


En zo ziet dat eruit na het boren. De rode strepen geven aan waar de leidingen gefreesd moeten worden.

Alles gaat nog steeds erg voorspoedig. Terwijl ik op brugklaskamp was, is de keuken ingemeten. We verwachten binnenkort het leidingenschema voor de keuken zodat daar ook rekening mee gehouden kan worden. Eind november kan de keuken geplaatst worden, als dat ons ook uitkomt. Ik hoor Maarten steeds vaker praten over de kerstvakantie, in plaats van maart, als verhuismoment. Ik hoef dus "Help! Mijn man is klusser" er nog niet bij te halen... (van dat grapje word ik nu wel moe: dat hebben al te veel mensen gemaakt!).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is dat, een tv-programma ofzo? Het klinkt inderdaad steeds meer naar kerstvakantie. Ik hoop het voor je!

Anoniem zei

Is voor Maarten ook helemaal niet nodig. Zoals je ziet heb ik ook deze header aangepast. Was toch bezig op je log. De kleuren zijn wel beperkt, moet ik zeggen. Of ligt het aan mij dat ik niet bij een volldeige kleurenwaaier kan komen?